خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری وپیشینه پژوهش رضایت زناشویی
ادبیات نظری وپیشینه پژوهش رضایت زناشویی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مدیریت تعارض
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مدیریت تعارض
قیمت : 19,000 تومان
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهمال کاری تحصیلی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهمال کاری تحصیلی
قیمت : 18,900 تومان
ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش خودکارآمدی عمومی
ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش خودکارآمدی عمومی
قیمت : 19,000 تومان

ادبیات نظری تحقیق ارزیابی عملکرد و کارت امتیازی متوازن

ادبیات نظری تحقیق ارزیابی عملکرد و کارت امتیازی متوازن

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و کارت امتیازی متوازن دارای 56 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


اندازه گيري عملکرد

جدول 1- معيارهاي عملکرد سازمانها طي سالهاي مختلف

جدول 2-روند تغييرات در اندازه گيري عملکرد [31و30]

منبع داده ها :

نوع داده ها :

مبناي مقايسه:

فرآيندگرايي:

نوع تصميم :

ميزان يكپارچگي:

واحد اندازه گيري:

جدول 3- پيشنهادات براي طراحي و توسعه سيستم ها و چارچوب هاي ارزيابي عملکرد

- چارچوب هاي ارزيابي عملكرد

جدول 4- مقايسه چارچوب هاي ارزيابي عملکرد


جدول 5- مقايسه سيستم هاي ارزيابي عملکرد

- انتخاب اوليه سيستم هاي اندازه گيري عملکرد

جدول 6- ويژگي هاي رويکردهاي متداول اندازه گيري عملکرد

جدول 7- مقايسه سيستمهاي اندازه گيري عملکرد منتخب

- كارت امتيازي متوازن

- ديدگاه هاي کارت امتيازي متوازن

شکل 3- کارت امتيازي متوازن ارتباط ميان استراتژيها و برنامه هاي عملياتي سازمان[98]

الف( ديدگاه مالي

ب (ديدگاه مشتري

ج ( ديدگاه فرآيند هاي داخلي

د( ديدگاه رشد و يادگيري

جدول 8- بخش بندي شاخص ها در سازمان

توازن بين شاخصهاي موفقيت مالي و غير مالي:

توازن بين اجزاي داخلي و خارجي سازمان:

توازن بين شاخصهاي عملکرد پسرو و پيشرو:

توازن ميان اهداف بلند مدت و كوتاه مدت:

- مزايا و معايب کارت امتيازي متوازن

گام 1- بازبيني تمامي مفاهيم:

گام 2- بازبيني الزامات و تعهدات:

گام 3- ابزار ارزيابي:

گام 4- کاهش شاخص ها:

گام 5- افزودن شاخص هاي پيشگويانه:

گام 6- الگوگيري از شاخص هاي شرکت هاي رقيب:

گام 7- اتصال به سيستم پاداش:

گام 8- پشتيباني:

بررسي و تمرکز بروي تنها تعداد کمي شاخص عملکرد:

ايجاد ارتباط ميان حوزه هاي مختلف:

بهبود برنامه ريزي استراتژيک:

کمک در يکپارچه کردن برنامه هاي مشابه:

درک کامل مديران و کارمندان از چگونگي رسيدن به بالاترين عملکرد:

بهبود مديريت اطلاعات در سازمان:

جدول 9- معايب و مشکلات سيستم کارت امتيازي متوازن

- نظام هاي کنترل تشخيصي و تعاملي

- نظام کنترل تشخيصي

- نظام کنترل تعاملي

منابع و مآخذ:





اندازه گيري عملکرد

عملكرد، اصطلاحي است پيچيده كه در برگيرنده كليه مفاهيمي است كه موفقيت يك شركت و فعاليتهايش را در برمي گيرد. مار و نلي معتقدند ارزيابي عملکرد فرآيندي است که عملکرد شاغل با آن اندازه گيري مي شود و هنگامي که درست انجام شود، کارکنان، سرپرستان، مديران و نهايتا سازمان از آن بهره مند خواهند شد[25].

آتينسون و وال ارزيابي عملکرد را توصيف نظام دار نقاط قوت و ضعف عملکرد فرد يا گروه در رابطه با اجراي وظايف محوله تعريف مي کند. ارزيابي عملکرد در بعد استفاده از منابع اساسا در قالب شاخصها ي کارايي بيان مي شود[26]. همانطور که جدول (2-1) نشان مي دهد نگرش به عملکرد طي سالها توسعه يافته است [27].

اندازه گيري عملکرد در سازمان ها تا دهه 1970 اندازه گيري سنتي بود. با توجه به اينکه روز به روز محيط تجارت رقابتي شده و شرکتها بايد در محيط جهاني رقابت کنند ضعفهاي اندازه گيري سنتي عملکرد به مرور بيشتر نمايان شد. در اين راستا، روز به روز در مدارک منتشره انتقادها بيشتر شد، تا به طرح سيستم هاي جديد، معيارهاي جديد و روش هاي جديد انجاميد. حوزه اندازه گيري عملکرد در اوايل سالهاي 1900 يعني وقتي که نسبتهاي مالي و رويه هاي کنترل بودجه در دوپونت و جنرال موتورز توسعه يافتند بوجود آمد و معيارهاي عملکرد بطور وسيعي مورد پذيرش قرار گرفتند و طي 80 سال گسترش يافتند [28].

ادبيات مربوط به اندازه گيري عملکرد داراي دو مرحله (فاز) مي باشد. در مرحله اول، که تا سالهاي 1980 بطول مي انجامد مرکز توجه اندازه گيري عملکرد بر معيارهاي مالي تامين شده توسط سيستم حسابداري مديريت بود و مرحله دوم از اواخر سالهاي 1980 آغاز مي گردد که هنوز در حال پيشرفت مي باشد. طي اين دوره زماني، تغييرات زيادي در اندازه گيري عملکرد رخ داده و علاقمندي به اين حوزه بطور شگرفي افزايش يافته است. حتي برخي از محققين از اين مرحله تحت عنوان انقلاب اندازه گيري عملکرد ياد مي کنند[29].

تغييراتي که طي اين سالها در اندازه گيري عملکرد رخ داد باعث شد اندازه گيري سنتي به اندازه گيري متوازن تبديل گردد. اين تغييرات را مي توان در 7 عنصر اصلي خلاصه کرد که عبارتند از: تمرکز، ابعاد، پيش رانها ، اهداف، منافع مورد انتظار، دوره و سبک ارزيابي.

Marr and Neely

Atkinson and Wells

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ارزیابی عملکرد و کارت امتیازی متوازن_1529237018_12308_2718_1902.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت