خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پروتکل آموزش شناخت درمانی در کاهش نگرش های ناکارآمد و باورهای مرتبط با مصرف مواد
پروتکل آموزش شناخت درمانی در کاهش نگرش های ناکارآمد و باورهای مرتبط با مصرف مواد
قیمت : 15,000 تومان
پروتکل آزمون انشاء
پروتکل آزمون انشاء
قیمت : 15,000 تومان
پروتکل آموزش تاب آوری هندرسون و میلستسن
پروتکل آموزش تاب آوری هندرسون و میلستسن
قیمت : 19,000 تومان
پروتکل آموزش روش مقابله با استرس
پروتکل آموزش روش مقابله با استرس
قیمت : 17,000 تومان

پروتکل مدل و الگوی طراحی آموزشی براساس الگوی مریل

پروتکل مدل و الگوی طراحی آموزشی براساس الگوی مریل

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پروتکل های روانشناسی
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 18 صفحه
قسمتی از متن .doc :

تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه

تعداد صفحه (B lotus 14): 19 صفحه

نوع فایل: word

عناوین هر جلسه:

توضیحات: نوع پیچیده تری از یادگیری، رفتار حل مسئله است. این رفتار معمولاً در نخستی ها دیده می شود. در رفتار حل مسئله، جانور در موقعیتی جدید که قبلاً با آن روبه رو نشده است بدون استفاده از آزمون و خطا، رفتار مناسبی از خود بروز می دهد. سگی را که در شکل ۶ الف، می بینید نمی تواند مسئله ای را که با آن روبه رو شده است، حل کند، دربارهٔ موقعیتی که در آن قرار دارد فکر کند و رفتار مناسبی از خود بروز دهد. این توانایی بیشتر در انسان و بعضی از نخستی ها وجود دارد. در آزمایشی شمپانزه ای را در اتاقی با تعدادی جعبه قرار دادند. در این اتاق تعدادی موز از سقف آویزان بود. شمپانزه با وجود آن که قبلاً چنین موقعیتی را تجربه نکرده بود، جعبه ها را روی هم قرار داد تا با استفاده از آنها به موزها دست یابد. این رفتار شمپانزه نوعی حل مسئله است. جانور در رفتار حل مسئله، بین تجارب گذشته ارتباط برقرار می کند و با استفاده از آنها برای حل مسئله جدید، استدلال می کند (شکل ۶ ب).

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پروتکل مدل و الگوی طراحی آموزشی براساس الگوی مریل_1637827548_12793_2718_1519.zip5.35 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 16,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت