خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری وپیشینه پژوهش رضایت زناشویی
ادبیات نظری وپیشینه پژوهش رضایت زناشویی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مدیریت تعارض
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مدیریت تعارض
قیمت : 19,000 تومان
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهمال کاری تحصیلی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهمال کاری تحصیلی
قیمت : 18,900 تومان
ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش خودکارآمدی عمومی
ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش خودکارآمدی عمومی
قیمت : 19,000 تومان

ادبیات نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم توزیع وکانال های توزیع

ادبیات نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم توزیع وکانال های توزیع

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،تعاریف و مفاهیم توزیع وکانال های توزیع دارای 38 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مباني نظري پژوهش كانال‌هاي توزيع
2-1-1- تعريف توزيع و كانالهاي توزيع
شکل 2-1- روابط بين اجزاي کانال توزيع، منبع: ليندگرين: 2011، صفحه 101
2-1-2- اهميت و کارکردهاي كانال‌هاي توزيع
2-1-3- الزامات و نيازمندي‌هاي كانال توزيع

الف-خصوصيات مشتري
ب- خصوصيات محصول
ج-خصوصيات واسطه
د- خصوصيات محيطي
2-1-4- انواع کانال‌هاي توزيع
2-1-5- ساختار كانال توزيع محصولات مصرفي

2-1-7- طراحي کانال توزيع
2-1-8- مراحل طراحي کانال‌هاي توزيع
2-1-9- سازمان کانال توزيع
الف- سيستم‌هاي بازاريابي افقي
ب- سيستم‌هاي بازاريابي چند کاناله
ج- سيستم‌هاي بازاريابي عمودي
2-1-10- شبکه‌هاي توزيع عمده‌فروشي
2-1-11- توزيع کالا از طريق شبکه شرکتهاي پخش
2-1-12- شبکه هاي توزيع مستقل
2-1-13- جريانهاي شبكه توزيع
الف: جريان فيزيكي
ب: جريان پول و اعتبار
ج: جريان اطلاعات
2-1-14- انتخاب کانال توزيع با استفاده از تحليل پوششي داده‌ها
2-1-15- تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه
مروري بر مطالعات انجام شده
2-2-1- مطالعات انجام شده داخلي
2-2-2- مطالعات انجام شده خارجي
فهرست
منابع




مباني نظري پژوهش كانال‌هاي توزيع

توزيع يکي از مهمترين عناصر آميخته بازاريابي است که مديريت در اين زمينه با مشکل‌ترين مرحله تصميم‌گيري مواجه مي‌شود. زيرا کانال‌هاي منتخب مي‌توانند بر ساير تصميمات مربوط به بازاريابي اثر بگذارند. دليل ديگري که براي اهميت تصميمات پيرامون کانال توزيع مي‌توان ارائه کرد اين است که شرکت پس از اتخاذ تصميم بايد براي مدت طولاني به آن پايبند و متعهد بماند. چراكه چندين سال طول مي‌كشد يك سيستم توزيع بطور مطلوب مستقر شود و به آساني قابل تغيير نيست. (کاتلر، 1388 : 446)

يكي از مهمترين چالشهاي مديران بازاريابي و توليدكنندگان، انتقال كالاهاي توليدي خود به بازارهاي هدف است. بر اين اساس تصميم‌گيري در خصوص شيوه انتقال كالا به محل خريد يا مصرف، از جمله تصميمات مهمي است كه مدير بازاريابي با آن مواجه است. (بختائي و گلچين‌فر، 1385 : 23) شبكه توزيع بخشي از نظام اقتصادي يک كشور مي‌باشد كه تحولات اقتصادي آن كشور در تعيين كاركرد و ساختار آن مؤثر است. اين شبكه حلقه رابط بين توليدكنندگان و مصرف كنندگان و متشكل از عامليني است كه با يكديگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزيع كالاها را انجام مي‌دهند. (فرزين، 1386 : 77)

تصميم درباره کانال توزيع و فروش کالا، از جمله مهمترين تصميماتي است که فرا روي مديران قرار دارد. تصميم درباره توزيع کالا بر ساير تصميمات بازاريابي تاثير مستقيم مي‌گذارد. نبض يک شرکت در دست شبکه توزيع و فروش آن است، اما با همه اين شرايط اغلب شرکت‌ها به کانال‌هاي توزيع کالاهاي خود توجه کافي ندارند و اين امر گاه عواقب زيانباري براي آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسياري از شرکتهاي با استفاده از سيستم هاي توزيع خلاق، به مزيت رقابتي دست يافته اند. بنابراين لازم است که تلاشهاي زيادي در جهت افزايش کارآيي كانالهاي توزيع و مقايسه ميزان فروش انواع كانالها صورت گيرد. (واکر و همکاران، 1378 : 268)

اين مطالعه با هدف ارزيابي كارايي انواع کانال‌هاي توزيع و انتخاب كانال توزيع كارا در شركت کرانه تجارت بین الملل جهت افزايش ميزان فروش و سهم بازار، انجام گرفته است. براي اين منظور نيز از شاخصهاي مهم جهت ارزيابي كارايي كانالهاي توزيع انتخاب سپس جهت مقايسه آنها از روش تحليل پوششي داده‌ها (DEA) استفاده شده است. بنابراين در اين فصل ابتدا مباني نظري مربوط توزيع و کانالهاي توزيع مطرح مي‌شود. سپس به مفهوم تحليل پوششي داده‌ها پرداخته خواهد شد. در بخش دوم ادبيات پژوهش و پيشينه مطالعات انجام شده ارائه خواهد شد.


Distribution/Place

Marketing mix

Distribution channel

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-كانال‌هاي-توزيع_1525532546_8035_2718_1790.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت