فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی دارای 26 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
یادگیری الکترونیکی چیست؟
برخی مصادیق یادگیری الکترونیکی
عوامل موثر در توسعه یادگیری الکترونیکی
ویژگی های محیط یادگیری الکترونیکی
انواع یادگیری الکترونیکی
2-2-13- يادگيري الكترونيكي با حضور فيزيكي و بدون ارتباط الكترونيكي(از نوع چهره به چهره)
2-2-14- یادگیری های الکترونیکی بر حسب فن آوری مورد استفاده
• یادگیری مبتنی بر رایانه
• یادگیری مبتنی بر وب
• یادگیری مبتنی بر اینترانت
2-2-15- منابع آموزشی مورد استفاده برای یادگیری الکترونیکی
2-2- 16- چند رسانه ای های آموزشی
2-2- 17 - عناصر سیستم های چند رسانه ای
2-2-17-1- متن
2-2-17-2- صوت
2-2-17-3- تصاویرگرافیکی
2-2-17-4- انیمیشن
2-2-17-5- ویدیو
2-2-18- مزایای استفاده از چند رسانه ای ها در آموزش
استفاده از حواس چند گانه برای یادگیری:
تمرین بیشر برای رسیدن به حد تسلط:
تسهیل مشارکت میان دانش آموزان:
کمک به دانش آموزان برای ایجاد ارتباط بین مفاهیم:
انعطاف پذیر بودن در مقابل نیاز یادگیرندگان:
برقراری تعامل و رابطه دو سویه با کاربر:
آموزش مفاهیم انتزاعی:
2-2-19- نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای
) مفروضه كانال دوگانه:
مفروضه ظرفيت محدود
3) مفروضه پردازش فعال
2-2-20- اصول طراحی مبتنی بر یادگیری چند رسانه ای
2-3- مروری بر پژوهش های انجام شده
2-3-1- پژوهش های انجام شده در داخل کشور
2-3-2- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
در جدول شماره2-1 پژوهش های مطرح شده در پیشینه پژوهش به صورت خلاصه آمده است:
منابع
منابع فارسي
منابع انگلیسی
یادگیری الکترونیکی چیست؟
هورتون و هورتون (2003) معتقدند که یادگیری الکترونیکی یا آموزش الکترونیکی در یک تعریف وسیع شامل هر گونه استفاده از فناوری های وب و اینترنت به منظور خلق تجربیات یادگیری است. در واقع، یادگیری الکترونیکی زاییده چرخه تحولات سریع و رو به گسترش فن آوری های نوین به مفهوم واقعی آن است(زارعی زوارکی، 1387). یادگیری الکترونیکی یعنی یادگیری که دانش آموزان از طریق مواد و رسانه ها ی الکترونیکی مانند اینترنت و اینترانت و اکسترانت و ماهواره و رسانه های شنیداری و دیداری انجام می دهند(بابایی، 1389).
برخی مصادیق یادگیری الکترونیکی
عوامل موثر در توسعه یادگیری الکترونیکی
عوامل مختلفی باعث ظهور محیط های الکترونیکی شده است. برخی از نیروهای محرک رشد و توسعه یادگیری الکترونیکی عبارتند از :
1. Horton & Horton
2. elearning
مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی_1528640951_11807_2718_1441.zip0.00 MB |