خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری وپیشینه پژوهش رضایت زناشویی
ادبیات نظری وپیشینه پژوهش رضایت زناشویی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مدیریت تعارض
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مدیریت تعارض
قیمت : 19,000 تومان
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهمال کاری تحصیلی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهمال کاری تحصیلی
قیمت : 18,900 تومان
ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش خودکارآمدی عمومی
ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش خودکارآمدی عمومی
قیمت : 19,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی دارای 26 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::



یادگیری الکترونیکی چیست؟

برخی مصادیق یادگیری الکترونیکی

عوامل موثر در توسعه یادگیری الکترونیکی

ویژگی های محیط یادگیری الکترونیکی

انواع یادگیری الکترونیکی

2-2-13- يادگيري الكترونيكي با حضور فيزيكي و بدون ارتباط الكترونيكي(از نوع چهره به چهره)

2-2-14- یادگیری های الکترونیکی بر حسب فن آوری مورد استفاده

یادگیری مبتنی بر رایانه

یادگیری مبتنی بر وب

یادگیری مبتنی بر اینترانت

2-2-15- منابع آموزشی مورد استفاده برای یادگیری الکترونیکی

2-2- 16- چند رسانه ای های آموزشی

2-2- 17 - عناصر سیستم های چند رسانه ای

2-2-17-1- متن

2-2-17-2- صوت

2-2-17-3- تصاویرگرافیکی

2-2-17-4- انیمیشن

2-2-17-5- ویدیو

2-2-18- مزایای استفاده از چند رسانه ای ها در آموزش

استفاده از حواس چند گانه برای یادگیری:

تمرین بیشر برای رسیدن به حد تسلط:

تسهیل مشارکت میان دانش آموزان:

کمک به دانش آموزان برای ایجاد ارتباط بین مفاهیم:

انعطاف پذیر بودن در مقابل نیاز یادگیرندگان:

برقراری تعامل و رابطه دو سویه با کاربر:

آموزش مفاهیم انتزاعی:

2-2-19- نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای

) مفروضه كانال دوگانه:

مفروضه ظرفيت محدود

3) مفروضه پردازش فعال

2-2-20- اصول طراحی مبتنی بر یادگیری چند رسانه ای

2-3- مروری بر پژوهش های انجام شده

2-3-1- پژوهش های انجام شده در داخل کشور

2-3-2- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور

در جدول شماره2-1 پژوهش های مطرح شده در پیشینه پژوهش به صورت خلاصه آمده است:

منابع

منابع فارسي

منابع انگلیسی



یادگیری الکترونیکی چیست؟

هورتون و هورتون (2003) معتقدند که یادگیری الکترونیکی یا آموزش الکترونیکی در یک تعریف وسیع شامل هر گونه استفاده از فناوری های وب و اینترنت به منظور خلق تجربیات یادگیری است. در واقع، یادگیری الکترونیکی زاییده چرخه تحولات سریع و رو به گسترش فن آوری های نوین به مفهوم واقعی آن است(زارعی زوارکی، 1387). یادگیری الکترونیکی یعنی یادگیری که دانش آموزان از طریق مواد و رسانه ها ی الکترونیکی مانند اینترنت و اینترانت و اکسترانت و ماهواره و رسانه های شنیداری و دیداری انجام می دهند(بابایی، 1389).

برخی مصادیق یادگیری الکترونیکی

  • مطالعه یک مطلب در صفحات وب.
  • استفاده از شبکه جهانی وب، کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های اطلاعاتی به منظور پژوهش.
  • بهره گیری از مواد یادگیری تعاملی و چند رسانه ای در قالب لوح فشرده.
  • کار گروهی از طریق امکاناتی مانند کنفرانس الکترونیکی و گفتگوی اینترنتی.
  • انجام دادن یک پروژه با استفاده از سیستم مدیریت یادگیری(نوروزی؛ رضوی،1390، ص322).


عوامل موثر در توسعه یادگیری الکترونیکی

عوامل مختلفی باعث ظهور محیط های الکترونیکی شده است. برخی از نیروهای محرک رشد و توسعه یادگیری الکترونیکی عبارتند از :

  • دسترسی فزاینده به فناوری اطلاعات و ارتباطات و کاهش هزینه استفاده از این فناوری.
  • ظرفیت وتوانمندی فناوری اطلاعات و ارتباطات برای پشتیبانی و غنی سازی فعالیت های آموزشی با استفاده از یادگیری مبتنی بر منابع و ارتباط همزمان و ناهمزمان.
  • ضرورت دسترسی به فرصت های یادگیری در مکان های مختلفی مانند خانه، محل کار و غیره
  • تقاضای یادگیری مستقل و دسترسی کامل به خدمات و فرصت های آموزشی.
  • درک توانمندی محیط های الکترونیکی در ارائه آموزش با کیفیت بالا از سوی مراکز آموزشی.
  • نیاز مؤسسات آموزشی برای « به روز بودن » با استفاده از فناوری های نوین به منظور جلب توجه والدین، دانش آموزان و سرمایه گذاران.

1. Horton & Horton

2. elearning

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی_1528640951_11807_2718_1441.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت