فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد شغلی دارای 20 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
عملکرد شغلی
مقدمه
ابعاد عملکرد
ارزیابی عملکرد
معیارهای عینی
معیارهای ذهنی
1- برگهی درجه بندی شدهی نگارهای
2- برگههای درجه بندی شدهی متمرکز بر رفتار
3- مقیاس استاندارد مختلط
4- مقیاس مشاهدهی رفتار
5- روشهای مقایسهی کارکنان
اهداف ارزیابی عملکرد
اهمیت و فواید ارزیابی عملکرد
منابع ارزیابی عملکرد
سرپرست:
همکاران:
خودارزیابی:
زیردستان:
ارزیابی 360 درجه:
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع لاتین
عملکرد شغلی
مقدمه
عملکرد شغلیعبارت است از مجموعه رفتارهای مرتبط با شغل که افراد از خود نشان میدهند (اوک پارا و وین، 2008). روجلبرگ (2007، به نقل از گیتر، هافمنز و پپرمنز، 2011)، عملکرد را فعالیتهایی تعریف کرده است که به طور معمول بخشی از شغل و فعالیتهای فرد است و باید آن را انجام دهد. در تعریفی دیگر، عملکرد شغلی به عنوان ارزش سازمانی رفتارهای شغلی کارمند در زمانها و موقعیتهای شغلی مختلف تعریف میشود.
منظور از ارزش سازمانی برآوردی است سازمان از فعالیتها و خدمات کارکنان خود دارد، مثل انجام وظیفهی شغلی با داشتن رابطهی کاری مناسب با دیگر کارکنان.
دو نکتهی مهم در این تعریف وجود دارد:
1-عملکرد شغلی به عنوان یک ویژگی رفتاری معین تعریف شده است، به ویژه این که عملکرد شغلی عنوان خصوصیتی یکپارچه از رفتارهای جداگانه و مجزا که در گسترهای از زمان رخ میدهد، در نظر گرفته شده است.
2-ویژگی رفتاری عملکرد شغلی، به ارزش مورد انتظار سازمان بر میگردد. با این تعریف میتوان عملکرد شغلی را به عنوان متغیری که بین مجموعهای از رفتارهایی که توسط افراد متفاوتی انجام میشود و رفتارهایی که به وسیلهی افراد مشابه در زمانهای متفاوت انجام میشود، به شمار آورد (حمید و دهقانی زاده، 1391؛ حسین خانزاده، حسین خانزاده و یگانه، 2013).
ابعاد عملکرد
صاحب نظران سازمانی اخیراً عملکرد را به دو بعد تقسیم میکنند:
1- عملکرد وظیفهای
2- عملکرد زمینهای
عملکرد وظیفهای در واقع همان وظایف و مسئولیتهایی هستند که در برگهی شرح وظایف و مسئولیتهای کارکنان ثبت میگردد و به طور مستقیم با انجام وظایف محوله در ارتباط هستند. برای مثال نظارت بر حضور و غیاب کارکنان. ارزیابی درست از این بعد نیازمند استانداردهای معین است.
بعد دیگر عملکرد، عملکرد زمینهای است. عملکرد زمینهای شامل رفتارهایی است که بقای شبکهی سازمانی و اجتماعی و جو روان شناختی که وظایف فنی را احاطه کرده است، تداوم میبخشد (باقری و تولایی، 1389).
- graphic rating form
- behavior-focused rating form
- mixed standard scale
- behavior observation scale
- employee comparison methods
- job function
- Ok Para
- Wynn
- Gieter
- Hofmans
- Pepermans
- Hosseinkhanzadeh
- Yeganeh
عملکرد شغلی_1528731118_11874_2718_1353.zip0.00 MB |