فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری و آموزش سازمانی دارای 26 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
خلاصه ای از کار:
يادگيري
جامعترين تعريفي كه تاكنون از يادگيري ارائه شده تعريف هليگارد و ماركوئيز است اين دو روانشناس، يادگيري را بدين گونه تعريف كرده اند. يادگيري عبارتست ازفرآيند تغييرات نسبتاً پايدار در توان بالقوه ناشي از تجربه (هرگنهان،ترجمه سيف،1386)
يادگيري سازماني
موضوع يادگيري سازماني در حدود دهه 1970 ميلادي مطرح شد. يادگيري افراد در درون سازمان را يادگيري.............
..................
-انواع يادگيري سازماني
آرجريس و شون سه نوع يادگيري سازماني و يا به تعبير ديگر، سه سطح يادگيري را به شرح زير توصيف كرده اند:
1- يادگيري تك حلقه اي: يادگيري تك حلقه اي زماني اتفاق مي افتد كه در بستر هدفها و سياستهاي جاري سازمان، خطاها كشف و اصلاح شوند. از يادگيري تك حلقه اي، سنگه با عنوان يادگيري انطباقي، فايول ولايلز با عنوان يادگيري سطح پائين و ميسون با عنوان يادگيري غيراستراتژيك نيز نام ميبرند.
....................
- مراحل يادگيري سازماني
.................
- مباني يادگيري سازماني:
.............
- نظريه هاي يادگيري
..................
- اصول يادگيري
.................
- فرآيند آموزش
................
تعيين نيازهاي آموزشي
................
اهداف آموزش و توسعه منابع انساني
...............
اصول و مباني يادگيري (منحني يادگيري)
................
- اهداف ارزشيابي از برنامه هاي آموزش
...............
- مراحل ارزشيابي از برنامه آموزشي
...................
- الگوهاي ارزشيابي
...............
................
................
4- روش C.I.P.O
....................
5- الگوي آزمايش اجتماعي
....................
6-الگوي ارزشيابي مبتني بر مدافعه:
..................
.................
8-روش T.V.S
..................
- اثربخشي
..................
- مفهوم ارزيابي اثربخشي آموزش هاي سازمان
اگر نيل به اهداف را به صورت وضع مطلوب سازمان در آينده تعريف كنيم، اثربخشي سازمان عبارت از درجه يا ميزاني است كه سازمان به هدفهاي مورد نظر خود نايل مي آيد(ريچارد دفت، 1377، 58)
پيتر دراكر، صاحب نظر شناخته شده در مديريت،اثربخشي آموزشي را انجام دادن كار درست تعريف كرده است. اصلاح رويه هاي مديريت، كسب موفقيت، توليد ايده هاي جديد، تقويت ارزشهاي سازماني، تفكر گروهي، مشاركت و مواردي مانند آن،از جمله تعابيري هستند كه در مديريت ، معادل اثربخشي به كار مي روند(سلطاني، 1380، 44-41). تعابيري كه با توجه به مفاهيم بالا مي توان براي اثربخشي آموزشي بيان كرد، عبارتند از:.................
...........
- روشهاي ارزيابي اثربخشي آموزش
.................
- دلايل عمده در تعيين اثربخشي دوره هاي آموزشي
.................
- عوامل موثر بر اثر بخشي آموزش
.................
-چگونگي اجراي ارزشيابي
.................
- كارآيي
کارآئی از نظر فنی عبارت است از نسبت خروجی به ورودی نيرو( انرژی يا کار در واحد زمان) اين نسبت.................
...................
رابطه كارايي و اثربخشي
...............
رابطه كارايي و بهره وري
..................
فهرست منابع :
......................
...................
Learning
Training Validation System
Efficiency
یادگیری و آموزش سازمانی_1529851888_12830_2718_1257.zip0.00 MB |