فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکرد، عملکرد کارکنان دارای 22 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
خلاصه ای از کار:
عملكرد
- مفهوم عملكرد:
عملكرد در ساده ترين تعريف ممكن عبارتست از آنچه فرد به عنوان وظيفه در شغل خود انجام ميدهد(زاهدي و ديگران، 1379، 284) يا اينكه منظور از عملكرد موثر، عملكردي است كه در جهت نيل به اهداف سازمان مي باشد(سعادت ،1384: 253) بسياري از افراد تلاش و عملكرد را با هم يكي مي دانند در حالي كه منظور از تلاش، انرژي و نيرويي است كه كارمند صرف انجام كار مي كند. ميزان تلاشي كه از كارمند ديده مي شود تابع دو متغير است: ارزش پاداش براي كارمند و احتمال دريافت پاداش در صورت تلاش. اما عملكرد، نتيجه واقعي و قابل اندازه گيري تلاش است. اگرچه تلاش منجر به عملكرد مي گردد، اين دو را نمي توان با يكديگر برابر دانست و ميان اين دو تفاوت فاحشي وجود دارد. اختلاف ميان تلاش (يعني آن چه كار كند مي كوشد تا حاصل آيد و عملكرد (يعني آنچه واقعاً حاصل شده است) بستگي به تركيب دو متغير دارد:.................
.....................
-عوامل موثر در بهبود عملكرد
...................
- مديريت عملكرد
...................
- ماهيت مديريت عملكرد
...................
- هدف مديريت عملكرد
...................
- تعريف ارزيابي عملكرد
..................
- مدل هاي نوين ارزيابي عملكرد سازماني
..................
- فلسفه ارزيابي عملكرد
....................
- اهميت و ضرورت ارزيابي عملكرد
.................
- عوامل و فاكتور هاي عمده ارزيابي عملكرد كاركنان
.......................
- انواع ارزيابي عملكرد
در اكثر سازمانها، وظيفه طراحي سيستم ارزيابي عملكرد كاركنان ونظارت بر اجراي آن به عهده اداره امور كاركنان يا معاونت نيروي انساني است ولي انجام آن بايد با حضور و مشاركت مستقيم و فعال مسئولان اجرايي (صفي) سازمان باشد. بطور كلي ارزيابي عملكرد كاركنان در سازمان از طريق زير انجام مي گيرد: (سعادت ، 1380، 223)...............
..................
- اهداف و مقاصد سازماني ارزيابي عملكرد
...................
- كاربردهاي ارزيابي عملكرد
......................
- فرآيند ارزيابي عملكرد
..................
- محاسن و معايب روشهاي ارزيابي
.....................
- عملكرد كاركنان در سازمانهاي دولتي
.................
عملکرد و ارزیابی عملکرد_1529872840_12881_2718_1419.zip0.00 MB |