فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي و فن آوری اطلاعات دارای 44 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
فهرست مطالب:
2-1- مقدمه
2-2- تعريف فنآوري اطلاعات
2-2-1- تاريخچه فنآوري اطلاعات
2-2-2- مزاياي فنآوري اطلاعات
2-3- انواع بانکداري اينترنتي
2-3-1- اطلاعات
2-3-2- ارتباطات
2-3-3- معامله
2-4- نگرش و عناصر آن
2-5- مزاياي بانکداري الکترونيکي
2-6- مدل هاي پذيرش کاربر
2-6-1- تئوري عمل مستدل (TRA)
2-6-2- مدل اشاعه نوآوري
2-6-3- مدل انگيزشي
2-6-4- مدل استقرار سازماني فنآوري اطلاعات
2-6-5- تئوري شناخت اجتماعي
2-6-6- مدل پذيرش فنآوري
2-6-7- مدل پذيرش فن آوري2 (TAM2)
2-6-8- مدل بهرهمندي رايانه
2-6-9- نظريه رفتار برنامه ريزي شده
2-6-10- مدل رواني-اجتماعي تريانديس
2-6-11- تئوري يکپارچگي مقبوليت و استفاده از تکنولوژي
2-7- پژوهشهاي انجام شده
2-7-1- مطالعات خارج از کشور
2-7-2- مطالعات داخلی
2-8- معرفی پست بانک
2-8-1- ساختار پست بانک
منابع
2-1- مقدمه
بررسي مباني نظري و توسعه تجربي ادبيات مدل هاي مربوط به پذيرش تکنولوژي براي درک وضعيت فعلي تحقيقات در اين زمينه ضروري است. به گونه اي که اين بررسي مي تواند به تعيين سوال، فرضيه ها و در نهايت طراحي مدل مفهومي پژوهش بينجامد. بر اين اساس در اين فصل، به معرفي ريشه هاي مدل هاي پذيرش تکنولوژي پرداخته مي شود. به دنبال آن، مدل نظري پژوهش ارائه و سپس برخي از مطالعات انجام گرفته در اين زمينه مورد بررسي قرار خواهند گرفت. در نهايت، جمع بندي و نتيجه گيري نهايي جهت طراحي مدل مفهومي و فرضيه هاي پژوهش آورده مي شود. به طور كلي، هدف از ارائه مباحث اين فصل، پشتيباني مدل مفهومي و فرضيه هاي پژوهش است.
2-2- تعريف فنآوري اطلاعات
براي فنآوري تعريف هاي مختلفي ارائه شده است که همه آنها داراي ابعاد مشترک هستند. دفت ( 1378) فنآوري را به صورت زير تعريف ميکند:
ابزار، روش و عملياتي که براي تبديل اقلام مصرفي به محصول (داده به ستاده) مورد استفاده قرار ميگيرد (دفت، 1378).
بطور کلي فنآوري داراي چهار بعد ميباشد که عبارتند از: تجهيزات، اطلاعات، مهارت نيروي انساني و مديريت، از ميان اين چهار بعد، فنآوري اطلاعات در سالهاي اخير نقش و اهميت ويژهاي يافتهاست، زيرا اساس مزيت و رقابت را در عصر حاضر تشکيل ميدهد. چهار عنصر اساسي در فنآوري را ميتوان به صورت زير نشان داد:
واژه فنآوري اطلاعات اولين بار توسط "لويت و وايزلر" در سال 1985 به منظور بيان نقش رايانهها در پشتيباني از تصميمگيريها و پردازش اطلاعات در سازمان بهکار گرفته شد(صرافيزاده، 1383).
سيشل (1997) در مطالعهاي که از انقلاب رايانه انجام داده است، نگرش محدودي از فنآوري اطلاعات دارد و بر تجهيزات رايانهاي تاکيد دارد که در استقرار ادارات و بخشهاي مختلف کسب و کار، شامل رايانههاي شخصي، ايستگاههاي کاري، سرورها، ابر رايانهها و تجهيزات مرتبط به کار گرفته ميشود(صرافيزاده، 1383، 60). تکنولوژي يا فنآوري اطلاعات به ابزارها و روشهايی اطلاق ميشود که به نحوي اطلاعات را در اشکال مختلف (صدا، تصوير، متن) جمعآوري، ذخيره و بازيابي، پردازش و توزيع ميکند (علي احمدي و شراگيم، 1382، 8).
مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي_1533055928_14729_2718_1324.zip0.00 MB |