مبانی نظری وپیشینه طرح کانال توزیع دارای 41 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش وهمراه پرسشنامه می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
طرح کانال توزیع
بررسی نیازهای خدماتی مصرف کننده
تعیین اهداف محدودیت های کانال
تجزیه و تحلیل وظایف کانال
شناسایی گزینه های اصلی
انواع واسطه ها
تعداد واسطه ها ( قدرت و پوشش توزیع)
مسئولیت اعضای کانال ( واسطه ها)
ارزیابی گزینه های اصلی کانال توزیع
معیارهای اقتصادی
معیارهای نظارت و کنترل
معیارهای تطبیقی
انتخاب کانال
مدیریت کانال توزیع
انتخاب اعضای کانال ( واسطه ها)
نحوه ایجاد انگیزه در اعضای کانال توزیع
2-1-7 : طرح کانال توزیع :
طراحی کانال یک فرایند پویا به شمار می رود و با گسترش کانالهای بازاریابی جدید و اصلاح کانالهای موجود سروکار دارد. نوع کانالی که باید به کار رود، یک سیستم بزرگ برای بیشتر سازمانهاست در واقع استراتژی طرح و تعیین کانال توزیع، از استراتژی کل سازمان نشأت می گیرد. بیشترین عواملی که در یک تصمیم کانال بر شمرده می شود عبارتند از:
برای طرح کانال توزیع، اولین سوالی که باید پاسخ داده شود این است که کانال توزیع ایده آل ما چیست و در عین حال آنچه که برای ما امکان پذیر است، چیست ؟
هنگام طراحی کانالهای بازاریابی، تولید کنندگان باید بین آنچه مطلوب آنهاست و آنچه که عملی است، انتخاب کنند. کانال توزیع دلخواه شرکت، کانالی است که همه نیاز مشتریان را تأمین کند و هم قدرت رقابت داشته باشد همچنین سیستم کانالی که توزیع کننده انتخاب می کند، بسته به فرصتها و شرایط محلی تغییر می کند.
مبانی نظری وپیشینه طرح کانال توزیع_1516011419_3475_2718_1959.zip0.00 MB |