مبانی نظری وپیشینه تحقیق کانال های توزيع دارای 32 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
کانال های توزيع
2-2-1تعریف
2-2-2 موسسات وسازمانهای توزیع
2-2-2-1خرده فروشی
2-2-2-2عمده فروش
2-2-2-3 دلال ها و کارگزاران
2-2-3 سیستم های بازاریابی توزیع
2-2-3-1 سیستم بازاریابی عمودی
2-2-3-2 سیستم بازار یابی افقی
2-2-3-2 سیستم بازاریابی چندگانه
2-3کانال های توزیع متنوع
2-3-1تاریخچه
2-3-2تعریف
2-4 مدیریت مشتریان چندکاناله (MCM)
2-5انواع کانال های توزیع
2-5-1 شکل های خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی
2-5-1-1 فروشگاه بزرگ
2-5-1-2 فروشگاه های تخصصی
2-5-1-3 مراکز خرید
2-5-1-4 مغازه های کوچک و مجزا
2-5-2 شکل های خرده فروشی غیر فروشگاهی
2-5-2-1 خرده فروشی کاتالوگی
2-5-2-2 خرده فروشی اینترنتی
2-5-2-3 سیستم های خرید تلویزیونی(TVHS)
2-6 مفهوم نام های تجاری لوکس
-12پیشینه تحقیق
منابع
فارسی
لاتین
کانال های توزيع
شبكه توزيع بخشي از نظام اقتصادي كشور مي باشد كه تحولات اقتصادي كشور درتعيين كاركرد و ساختار آن مؤثر است . اين شبكه حلقه رابط بين توليدكنندگان ومصرف كنندگان و متشكل از عامليني است كه با يكديگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزيع كالاها را انجام مي دهند(فرزین ،1386).شرکتها معمولا توجه کمی به کانال های توزیع داشته ،به همین دلیل گاهی متحمل خسارات زیاد می شوند ؛ولی بعضی از شرکت ها سعی می کنند نظام توزیعی خوبی داشته و از این طریق موقعیت رقابتی بهتری کسب می کنند. تصمیمات در مورد کانال های توزیع ،اغلب با تعهدات درازمدت به سازمآن های دیگر همراه است.یک تولید کننده به آسانی می تواند قیمت های خود و برنامه های تبلیغ وترویج فروش خود را تغییر دهد ؛همچنین می تواند محصولات قدیمی خود را کنار گذاشته ،محصولات جدیدی را که با نیاز بازار تطابق بیشتری دارد ،عرضه کند ولی وقتی که یک کانال توزیع در نظر می گیرد با مغازه داران مختلف تماس داشته باشد ،به آسانی نمی تواند این کانال توزیع را تغییر دهد ،بنابراین مدیریت بازاریابی باید کانال های توزیع خود را با دقت و نگاه به آینده انتخاب کند (محب علی و فرهنگی ،1377؛ص273) .
2-2-1تعریف
تعاریف مختصر و جامعی که می توان از توزیع و کانال توزیع ارائه داد عبارتند از:
توزیع به زبان ساده به معنی رساندن محصول مورد نظر مشتری در زمان مطلوب به مکان مورد نظر
(روستا و همکاران ،1386؛ص287).توزیع به مجموعه اي از فعاليتها اطلاق مي شود كه منجر به انتقال كالا و يا خدمات از منابع توليد به سمت خريداران و مصرف كنندگان مي گردد(فرزین ،1386). کانال توزیع عبارت است از سازمان یا شخصی که کمک می کند تا یک کالا یا خدمت ،از سوی
تولید کننده به سمت مصرف کننده نهایی یا مصرف کننده صنعتی حرکت کند (محب علی و فرهنگی ،1377؛274).
1Multichannel Customer Management
2 Department store
2 Specialty store
1 Shopping Center
2free standing
1 TV home shopping
پیشینه و مبانی نظری پژوهش کانال های توزيع_1516020656_3532_2718_1465.zip0.00 MB |