خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری وپیشینه پژوهش رضایت زناشویی
ادبیات نظری وپیشینه پژوهش رضایت زناشویی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مدیریت تعارض
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مدیریت تعارض
قیمت : 19,000 تومان
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهمال کاری تحصیلی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهمال کاری تحصیلی
قیمت : 18,900 تومان
ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش خودکارآمدی عمومی
ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش خودکارآمدی عمومی
قیمت : 19,000 تومان

مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان

مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان

مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد در کارکنان دارای 22 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

اعتماد در کارکنان
اعتماد به عنوان يك مفهوم مهم در رشته هاي مختلفي مانند مديريت، اخلاق جامعه شناسي، روانشناسي، و اقتصاد تلقي ميشود (كولكوييت، اسكات و لپين ، 2007 ) عملکرد كلي كاركنان علاوه بر سطح عملكرد تكليفي آنان از رفتارهايي همچون دزدي، بدرفتاري با همكاران و عدم حمايت از اهداف سازمان يعني رفتارهاي انحرافي محيط كار نيز تأثير مي پذيرد ( اونیل و هاستینگز ، 2011 ) در دهه گذشته موضوع رفتارهاي انحرافي در محيط كار، به طورفزاینده ای در پژوهش های سازمانی مطرح بوده اند . رفتارهای انحرافی از قبیل دزدی ( گرینبرگ ، 1990 ) ، اجتناب از اعمال تلاش ( فاکس و اسپکتور ، 1996) که هنجارها ، اهداف خط مشی ها و قوانین سازمانی را نقض می کنند ، می توانن تأثیرات عمیقی بر فرد و سازمان داشته باشند . چنین رفتارهایی سبب وارد آمدن خسارات مالی و جانی متعددی به کارکنان سازمان و به طور کلی جامعه می شوند و دستیابی به اهداف سازمان را مختل می سازند . برخی پژوهشگران بر این اعتقادند كه رفتارهاي انحرافي در محيط كار را مي توان به دو دسته تقسيم نمود : دسته اول شامل پرخاشگري پنهان است كه طي آن كاركنان به گونه های مخفيانه و زيركانه به انجام دادن رفتارهایی منفی مانند استفاده از منابع سازمانی در جهت منافع شخصی ميپردازند. دسته دوم پرخاشگری آشكار را دربرمی گيرد كه در آن افراد به طور مستقيم نيات منفی خود را در قالب حمله فيزيكی و يا تخريب اموال سازمان نشان ميدهند ( بیورکویست ، اوسترمن و هلت – بک ، 1994 ، به نقل از اسکرودر ، 2009 ) .
تعهد سازمانی عامل مؤثری در رفتار سازمانی کارکنان و بازده سازمانهاست و عبارت از نگرشهای مثبت یا منفی افراد نسبت به کل سازمانی است که در آن مشغول به کارند.شخص دارای تعهد سازمانی ، نسبت به سازمان احساس وفاداری قوی دارد . در حالی که فرد دارای تعهد اسلامی ، مسئولیت را امانتی الاهی می داند و خود را متعهد به حفظ و حراست از آن می بیند و با تمام وجود در جهت انجام دادن وظایف محوله و کسب رضای حق تعالی کوشش می کند .
با توجه به اهمیت موضوع که تعهد سازمانی در ایجاد وفاداری کارکنان نقش مؤثری را ایفا می کند و تأثیر آن بر بازده کار سازمان به بعضی عوامل مؤثر در پیدایش تعهد سازمانی اشاره می گردد:


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه-تحقیق-ومبانی-نظری-اعتماد-در-کارکنان_1517514976_4331_2718_1880.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 18,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت