پکیج توانمند سازی شناختی و حرکتی برای پیشگیری از انواع اختلالات ویژه قبل از ورود به مدرسه
روش کامل اجرا: دارد
خرده مقیاس ها و نمره گذاری : دارد
تعداد سوال: 50 صفحه
نوع فایل: pdf
دو هدف اصتلی آموزش و پرورش در دوره پیش دبستتانی ایجاد حس وابستتگی به مدرسته و شتو یادگیری و دیگری رشد روح جمعی )مسئولیتپذیری، ارتباطات اجتماعی و سازگاری و تحمل( برای زندگی گروهی است. ضتمن اینکه معلمین باید کوشتش کنند برای رستیدن به این اهداف به کودکان چگونه یاد گرفتن را بیاموزند، )راه یادگیری را به آنها بیاموزیم( تا خود معلم خود شتتوند. و تلاش کنند آنها از کلا در لذت برده که لذت بردن دانشآموز از فرآیند یادگیری به اندازه خود یادگیری و نتیجه آن ارزشتمند استت و اگر صتترفاً به امر یاددهی متمرکز با این همه آموزشها هنوز کنجکاوی مانده در « شتتوند حس کنجکاوی انگیزش آنها کاهش مییابد به قول انیشتتتین با ایجاد زمینه و بستر برای یادگیری حسن کنجکاوی و خلاقیت آنها رشد مینماید. این مقاله با توجه به »!! تعجبم نظریات یادگیری ورشتتد کودکان ضتترورت ت ییر وباز بینی مجدد برنامه ها واهداف مقطع پیش دبستتتانی جهت پیشگیری از بروز اختلالات در مقطع بالاتر راتاکید دارد.
@ravanpoo (6)_1531587211_13834_2718_1541.zip0.00 MB |