فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سیستم بانکی دارای 77 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
2-1- مقدمه 28
2-2- مبانی نظری فناوری اطلاعات 28
2-2-1- تعریف فناوری اطلاعات 28
2-2-2- انواع فناوری اطلاعات به کار رفته در بانک ها 31
2-2-3- اثرات به کارگیری فناوری اطلاعات در بانک ها 33
2-2-4- اثرات فناوری اطلاعات در بهره وري سازمان ها 34
2-3- مبانی نظری بانکداری الکترونیک 37
2-3-1- تعریف بانکداری الکترونیک 37
2-3-2- بانكداري الكترونيكي و خدمات الكترونيكي 39
2-3-3- تاریخچه بانكداري الكترونیكي 41
2-3-4- سیر تحولات بانکداری الکترونیک 42
2-3-5- سطوح بانکداری الکترونیک 45
2-3-6- بانکداری الکترونیکی در ایران 52
2-3-7- مقایسه بانکداری الکترونیک و بانکداری سنتی 53
2-3-8- مشكلات و محدوديت هاي بانكداري سنتي 55
2-3-9- مزايا و منافع حاصل از به كارگيري بانكداري الكترونيكي 58
2-3-10- معایب بانکداری الکترونیک 63
2-3-11- ذینفعان بانکداری الکترونیکی 65
2-3-12-تاثير توسعه بانکداري الکترونیکي 66
2-4- مبانی نظری عملکرد بانک ها 67
2-4-1- تعریف سپرده های بانکی 67
2-4-1-1- انواع سپرده های بانکی 67
2-4-2- تعریف تسهیلات پرداختی بانک ها 68
2-4-2-1- انواع تسهیلات پرداختی بانک ها 69
2-4-3- تعریف سود و زیان بانک ها 69
2-4-3-1- نحوه محاسبه سود و زیان 69
2-5- پیشینه پژوهش 70
2-5-1- پژوهش های خارجی 70
2-5-1-1- فناوری اطلاعات و کارکردهای آن 70
2-5-1-2- بانکداری الکترونیک 74
2-5-2- پژوهش های داخلی 79
2-5-2-1- فناوری اطلاعات و کارکردهای آن 80
2-5-2-2- بانکداری الکترونیک 83
2-6- مقایسه تحقیق حاضر با سایر تحقیقات انجام شده 88
2-6-1-مقایسه با تحقیقات خارجی 88
2-6-2- مقایسه با تحقیقات داخلی 89
2-1- مقدمه
در فصل حاضر به منظور بررسي تاثير بکارگیری اجزای فناوری اطلاعات بر بهبود عملكرد سیستم بانكی کشور و تعيين ابعاد بهبود عملكرد در سه جنبه سودآوري، سپرده های بانكی و تسهیلات پرداختی بانک ها ابتدا مبانی نظری فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیکی را بیان کرده و سپس به پیشینه پژوهش های داخلی و خارجی مرتبط با موضوع تحقیق پرداخته و پس از آن به مقایسه شباهت ها و تفاوت های تحقیق حاضر با دیگر تحقیق ها میپردازیم.
2-2- مبانی نظری فناوری اطلاعات
2-2-1- تعریف فناوری اطلاعات
واژه فناوری اطلاعات احتمالا در اواخر دهه 1970 میلادی برای اشاره به استفاده از فناوری کامپیوتر برای کار با اطلاعات ابداع شده است(گرویر،2002). برای فناوری اطلاعات تعریف های گوناگونی ارائه شده اند که با کنکاش دقیق و عمیق، ناسازگاری هایی نیز بین آنها آشکار میشوند (دف،2001). با این وجود بسیاری از آنها از لحاظ دامنه شمول مشابه یکدیگر هستند.
1. Grauer,2002
2. Duff,2001
1. NASA John ,2001
2. Turban, E. and Wetherbe ,J. 2004
3. Tansey and et al,2003
4. Travica, Cronin ,1995
1. Communications
2. Computing
3. Scott Morton,1991
4. Tangible
5. In tangible
6. Ward and Peppard,2002
7. Sharma and Jain,2003
مبانی نظری و پیشینه تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سیستم بانکی_1530882198_13302_2718_1647.zip0.00 MB |